مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 12:492019-10-16اقتصادي

منعی برای استفاده ازمحصولات مورد تایید تراریخته وجود ندارد


در نشست خبری معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با خبرنگاران مطرح شد: محصولات تراریخته ای که مورد تأیید اتحادیه اروپا و آمریکا است و در کشورهای دنیا نیز مصرف می شود منعی برای وارادات به ایران ندارد و برای اطلاع مصرف کننده بر روی محصول نیز عنوان تراریخته نوشته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز با اشاره به شعار اصلاح الگوی تغذیه برای حفظ و ارتقأ سلامتی هفته ملی غذا در ایران اظهار داشت: تعداد 892 واحد صنعتی تولید غذا تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز است که طبق استانداردهای کشوری پروانه ساخت و بهره برداری دریافت کردند.

محمد جواد خشنود ادامه داد: طی 18 ماه گذشته با بیش از 7 هزار بازدید حدود 6 هزار مورد نمونه برداری از محصولات تولیدی غذایی کارخانه ها انجام شده است که 5 درصد آن غیرقابل مصرف بوده است.

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تأکید بر اینکه مردم باید در خرید محصولات به نشان سیب و نشان ایمنی دقت کنند، ابراز داشت: نشان سیب بر روی محصولات به این معنی است که دارای پروانه ساخت بوده و اجازه ورود به بازار عرضه را دارند، نشان ایمنی یعنی محصول سلامت بخش است یا از یک تهدید سلامت جلوگیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منعی برای استفاده ازمحصولات مورد تایید تراریخته وجود ندارد

منعی برای استفاده ازمحصولات مورد تایید تراریخته وجود ندارد