مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 12:202019-10-16سياسي

امسال یکی از پارک های شهر همدان ویژه معلولان طراحی می شود


امسال یکی از پارک های شهر همدان ویژه معلولان طراحی می شود به طوری که برای همه نوع معلولیت بخش ویژه ای با خصوصیت های مورد نیاز افراد دیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا الوند ظهر چهارشنبه نشست روشندلان دوستدار کتاب که به مناسب روز جهانی عصای سفید و در بخش نابینایان کتابخانه مرکزی همدان برگزار شد با بیان اینکه شعار امسال روزعصای سفید فرصت های برابر است، عنوان کرد: این شعار ندای رفع تبعیض و ایجاد برابری را می دهد.

وی ادامه داد: برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی پوستر روز جهانی عصای سفید در کشور را یک هنرمند روشندل طراحی کرده که شعار او این است رفع تبعیض راهم را روشن می سازد.

مدیرکل بهزیستی استان همدان با اشاره به اینکه طالب دانش از سختی راه نمی هراسد، عنوان کرد: ایران نیازمند ارتقا سطح دانش همه اقشار به ویژه معلولان و روشندلان است.

وی با تأکید بر اینکه کشور ما نیازمند افراد متخصص است و این انسان ها هستندکه به مرزهای جغرافیایی هویت می دهند، عنوان کرد: روشندلان باید به ما کمک کنند تا آن ها را بهتر ببینم و کشور ما بتواند از ظرفیت همه افراد استفاده ببرد تا توسعه در آن تسریع بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال یکی از پارک های شهر همدان ویژه معلولان طراحی می شود

امسال یکی از پارک های شهر همدان ویژه معلولان طراحی می شود