مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 11:532019-10-16اجتماعي

آموزشهای دوران ابتدایی با روش ایفای نقش و تفحص گروهی انجام شود


رییس اداره آموزش پیش دبستانی آموزش و پرورش اصفهان گفت: در دوره ابتدایی باید به جای آموزشهای رسمی از روشهای بازی، ایفای نقش و تفحص گروهی بهره ببریم که در یادگیری بهتر موثر است.

- نسرین باباپور در حاشیه مراسم معرفی طرح کلاس شهر در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: کلاس شهر طرحی همه جانبه است که با حمایت شهرداری اصفهان برگزار می شود.

وی ادامه داد: هدف ما این است که این مطلب را در جامعه پر رنگ کنیم که حرکتهای مسئولان جامعه باید همسو باشد تا نقش محتوای کتاب را در یادگیری پررنگ کنیم، کتاب های درسی ما غنی است و تنها مشکل آن ها حجم بالای آنهاست ضمن اینکه اکنون تعداد دانش آموزان در کلاس ها نیز زیاد است.

تمام فعالیت های موجود در کتاب کلاس شهر در کتاب های درسی پایه اول وجود دارد رییس اداره آموزش پیش دبستانی آموزش و پرورش اصفهان گفت: تمام فعالیت های موجود در کتاب کلاس شهر در کتاب های درسی پایه اول وجود دارد و این کتاب چیزی مجزا از کتاب های درسی نیست و تنها اتفاقی که افتاده این است که مباحث به صورت علمی تر استفاده شده تا اخلاق را پررنگ کند.

وی با بیان اینکه ما می خواهیم اولیا و دانش آموزان را به مسائل شهروندی وارد کنیم، ابراز داشت: واقعا حال شهر ما خوب نیست و بر این اساس از معلمان خواهش می کنیم که به کلاس شهر فقط به عنوان یک کتاب نگاه نک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزشهای دوران ابتدایی با روش ایفای نقش و تفحص گروهی انجام شود

آموزشهای دوران ابتدایی با روش ایفای نقش و تفحص گروهی انجام شود