مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 11:512019-10-16سياسي

شرکت های دانش بنیان ایران در باکو


همایش مشترک تجاری شرکت های دانش بنیان و خلاق ایران و جمهوری آذربایجان در باکو برگزار شد - در این همایش که به همت طرف جمهوری آذربایجانی، سفارت جمهوری اسلامی ایران و سرپرستی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و همچنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

شرکت های ایرانی به ارائه توانمندی های خود در زمینه های نرم افزار، مواد پولیمری، اتوماسیون و تولید محصولات صنعتی و آزمایشگاهی پرداختند.

علی وحدت رییس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری اسلامی ایران در این همایش با اشاره به قابلیت های جمهوری اسلامی ایران در حوزه دانش بنیان و فناوری گفت: در حال حاضر بیش از 4 هزار و پانصد شرکت دانش بنیان خصوصی درکشور ایران فعال هستند.

وی با بی نظیر خواندن اکوسیستم استارت آپ ها و دانش بنیان های ایرانی در منطقه گفت: این توانمندی ها فرصت و امکانی را ایجاد می کند که این شرکت ها بتوانند در کشور های دیگر بازار های خوبی را پیدا کنند و تجربه ما در دیگر کشور ها موفق بوده و امیدواریم در جمهوری آذربایجان هم به دستاورد های خوبی دست یابیم.

وحدت ضمن ابراز امیدواری به عقد قرارداد شرکت های ایرانی با شرکت های آذری در این همایش گفت: این شرکت ها از حمایت های صندوق نوآوری و شکوفایی برای تامین مالی قرارداد ها و ضمانت های لازم بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان ایران در باکو

شرکت های دانش بنیان ایران در باکو