مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 11:472019-10-16دانش

172 نفر از دانشجویان علوم پزشکی خراسان جنوبی به پیاده روی اربعین اعزام شدند


عباس جوادی، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از اعزام 172 دانشجوی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی خراسان جنوبی به پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: - معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از اعزام 172 نفر از دانشجویان وابسته به این دانشگاه در خراسان جنوبی به پیاده روی اربعین خبر داد.

عباس جوادی، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از اعزام 172 دانشجوی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی خراسان جنوبی به پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: 133 نفر از این دانشجویان از بیرجند اعزام می شوند.

جوادی ادامه داد: به دلیل استقبال گسترده دانشجویان دختر 2 دستگاه اتوبوس به این دانشجویان برای اعزام به پیاده روی اربعین اختصاص داده شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه اردوی دانشجویان علوم پزشکی خراسان جنوبی تا 26 مهر ادامه پیدا می کند، گفت: جمعی از استادان دانشگاه نیز همراه با دانشجویان اعزام شده اند.

وی برنامه های کاروان پیاده روی اربعین دانشگاه علوم پزشکی بیرجند را تشریح کرد و گفت: زیارت اماکن مقدس کاظمین، نجف، کربلا، کوفه و شرکت در پیاده روی نجف تا کربلا از برنامه های این سفر است و در صورتی که امکان حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

172 نفر از دانشجویان علوم پزشکی خراسان جنوبی به پیاده روی اربعین اعزام شدند

172 نفر از دانشجویان علوم پزشکی خراسان جنوبی به پیاده روی اربعین اعزام شدند