مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 11:422019-10-16سياسي

مراکز تخصصی تبلیغ دین در همدان شکل گیرد


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه مرکز تخصصی تبلیغ در همدان شکل گیرد گفت: بسیاری از اتفاقات در حوزه فرق و مذاهب، بر فرهنگ یک جامعه تاثیر می گذارد که باید هوشیار بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی استان همدان با بیان اینکه باید مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی پیگیری شود اظهار کرد: در حال حاضر 40 تا 50 درصد مصوبات جلسه قبلی شورای فرهنگ عمومی اجرایی شده است.

وی ادامه داد: با تغییر دبیرخانه و اعضای شورا حضور این تعداداز اعضا قابل قبول است اما باید تعداد اعضای شرکت کننده در شورا به حد نصاب برسد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان کرد: سال گذشته یک جلسه بیشتر شورای فرهنگ عمومی برگزار نشد و امسال نیز دومین جلسه آن برگزار می شود که امیدواریم برگزاری آن به طور مرتب در برنامه باشد.

وی یکی از مشکلات کشور و نیز استان را مسائل مربوط به فرق، مذاهب و تربیت کودکان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: همدان به لحاظ جغرافیایی بیشتر درگیر این مسائل است.

شعبانی تشکیل مرکز تخصصی تبلیغی را حائز اهمیت دانست و گفت: بسیاری از اتفاقاتی که در حوزه فرق و مذاهب می افتد بر فرهنگ یک جامعه تاثیرگذار است که باید هوشیار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز تخصصی تبلیغ دین در همدان شکل گیرد

مراکز تخصصی تبلیغ دین در همدان شکل گیرد