مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 11:312019-10-16سياسي

توضیحات رییس کل دادگاه های یزد در مورد پرونده های اهدای جنین


رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب یزد گفت: آزمایشات صورت گرفته توسط مراکز مجاز ناباروری در رابطه با پرونده های اهدای جنین از لحاظ قانونی، معتبر بوده و نیازی به تکرار آن توسط پزشکی قانونی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید کارگران بافقی در جلسه ای که با هدف هم اندیشی و اتخاذ تدابیر لازم نسبت به حل مشکلات موجود در پرونده های مربوط به ناباروری، اهدای جنین و تسریع در روند رسیدگی به این قبیل پرونده ها با حضور قضات و مسئولان پزشکی قانونی و مرکز ناباروری یزد برگزار شد، اظهار کرد: هدف دستگاه قضایی، کاهش اطاله دادرسی و تسریع در خدمت رسانی به مردم است که در این زمینه باید فرایند ها و عوامل تأثیر گذار در اطاله دادرسی را شناسایی و اصلاح کرد.

وی در همین رابطه افزود: پرونده های مربوط به تجویز اهدای جنین، رحم اجاره ای و سایر موارد مشابه که در محاکم خانواده رسیدگی می شوند، نیاز به انجام یک سری آزمایشات و معاینات پزشکی دارند و باید به گونه ای عمل شود تا این امور در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه انجام گیرد.

کارگران بافقی تصریح کرد: در پرونده های با موضوع اهدای جنین، مراکز ناباروری موظف هستند صلاحیت جسمی و روانی افراد را احراز کنند و آزمایشات صورت گرفته توسط مراکز مجاز ناباروری از لحاظ قانونی، معتبر بوده و نیازی به تکرار آن توسط پزشکی قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات رییس کل دادگاه های یزد در مورد پرونده های اهدای جنین

توضیحات رییس کل دادگاه های یزد در مورد پرونده های اهدای جنین