مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 11:282019-10-16پزشكي

کادر 44 نفره درمان از یزد به کربلای معلی اعزام شد


رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد از اعزام کادر 44 نفره درمان از یزد به کربلای معلی به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین خبر داد.

- جواد قادری اردکانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هر سال کادری متشکل از پزشکان و پرستاران برای خدمت رسانی به زائران اربعین به کربلای معلی اعزام می شوند، اظهار داشت: امسال نیز یک تیم 44 نفره متشکل از پزشک، پرستار، ماما، فیزیوتراپیست و .

به کربلا اعزام شده اند.

وی عنوان کرد: این تیم شامل 20 پزشک، 22 پرستار و کارشناس داروخانه و فیزیوتراپیست است که در موکب دانشگاه علوم پزشکی یزد به زائران خدمت رسانی می کنند.

قادری اردکانی بیان کرد: علاوه بر کادر درمانی، یک محموله 150 میلیون تومانی دارو نیز به کربلا ارسال شده که بر اساس تشخیص پزشکان در اختیار بیماران قرار می گیرد.

.

رییس بسیج جامعه پزشکی استان یزد یادآور شد: این تیم کار خود را از روز گذشته آغاز کرده و تا یک روز بعد از اربعین به زائران خدمت رسانی می کند.

وی خاطرنشان کرد: تیم پزشکی اعزامی از استان یزد در مقابل عمود 1405 مستقر شده و در صورتی که زائران نیاز به خدمات آنها داشتند، می توانند به موکب مستقر شده در مقابل این عمود مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادر 44 نفره درمان از یزد به کربلای معلی اعزام شد

کادر 44 نفره درمان از یزد به کربلای معلی اعزام شد