مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 11:252019-10-16سياسي

تقدیر وزیر کشور از ​سازمان اطلاعات سپاه


دستگیری روح الله زم ، درسی از اقتدار نظام است - ، وزیر کشور امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه دستگیری روح الله زم ، درسی از اقتدار نظام است، گفت: از ​سازمان اطلاعات سپاه تشکر می کنم.

آقای عبدالرضا رحمانی فضلی افزود : به عنوان رییس شورای امنیت از دستگاه های اطلاعاتی به ویژه سازمان اطلاعات سپاه تشکر می کنم که از مدت ها قبل روی این موضوع تور اطلاعاتی وسیع پهن کرده بودند و گزینه های اطلاعاتی مختلف را در این زمینه اجرا کردند و موفق شدند.

وی تصریح کرد: همه دستگاه ها و افرادی که به عنوان مخالف و معاند جمهوری اسلامی به اقدامات خلاف امنیت و منافع ملی دست می زنند، بدانند که اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شاید از برخی جهت دیر و زود داشته باشد، اما سوخت و سوز نخواهد داشت.

وزیر کشور درباره ارتباطات سرشبکه آمدنیوز با افراد و منابع داخلی گفت:: تفاوتی نمی کند، هر کس به هر نوعی به منافع و اقتدار ملی در قالب های مختلف جاسوسی، نفوذ و همکاری های رسانه ای مبتنی بر این موضوع فعالیت کند، حتما باید با آن برخورد شود، اما این برخورد ها باید مستند، اندازه گیری شده و دقیق باشد تا به فضاسازی ها منجر نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر وزیر کشور از ​سازمان اطلاعات سپاه

تقدیر وزیر کشور از ​سازمان اطلاعات سپاه