مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 11:192019-10-16اقتصادي

تکمیل سه هزار واحد مسکونی تعاونی های مسکن مهر در هرمزگان


رفع مشکلات واحدهای باقی مانده مسکن مهر که مربوط به تعاونی ها هستند در حال انجام است و در این راستا سه هزار واحد مسکونی تا پایان سال جاری در استان هرمزگان تکمیل و به بهره برداری می رسند.

- استاندار هرمزگان گفت: رفع مشکلات واحدهای باقی مانده مسکن مهر که مربوط به تعاونی ها هستند در حال انجام است و در این راستا سه هزار واحد مسکونی تا پایان سال جاری در استان هرمزگان تکمیل و به بهره برداری می رسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدون همتی ظهر امروز در نشست شورای مسکن استان هرمزگان با اشاره به بررسی آخرین وضعیت مسکن مهر در استان، عنوان کرد: از مجموع حدود 53 هزار واحد مسکن مهر در هرمزگان، حدود شش هزار واحد باقی مانده که در حال تکمیل است و دیگر واحدها به بهره برداری رسیده اند.

وی ادامه داد: واحدهایی که مسئولیت آنها بر عهده دولت بوده تکمیل شده و تحویل داده شده است و واحدهای باقی مانده مربوط به تعاونی های خود مالک یا تعاونی های بخش های مختلف است که برخی از آنها مشکلات حقوقی نیز دارند.

استاندار هرمزگان افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی ادارات کل راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، رفع مشکلات واحدهای باقی مانده که مربوط به تعاونی ها هستند در حال انجام است و سه هزار واحد مسکونی آن تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل سه هزار واحد مسکونی تعاونی های مسکن مهر در هرمزگان

تکمیل سه هزار واحد مسکونی تعاونی های مسکن مهر در هرمزگان