مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 11:052019-10-16اجتماعي

تفکر منطقه ای و عمیق بایستی به بسته های عملیاتی مهارتی تبدیل شود


حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دیدار و گفت وگو کرد.

- مرکز کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان؛ حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دیدار و گفت وگو کرد.

علی اوسط هاشمی رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در این دیدار گفت: بایستی با نگرش جامع، عمیق و آینده نگر و با انعطاف پذیری در برابر نیاز های روز، در قالب سند ملی مهارت به افق های بلند دست یابیم.

وی با بیان این که با تدوین و تصویب این سند بالادستی و راهبردی، چشمه های جوشان ایجاد می شود که به صورت نظام مند، نیاز های مهارتی در کلیه بخش های اقتصادی به خوبی پاسخ داده می شود، تصریح کرد: در کنار برنامه ریزی برای تمام کشور، بایستی به صورت ویژه برای تقویت پایه های مهارتی برخی استان های کشور بیشتر تلاش کنیم.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با تاکید بر این که باید تفکر منطقه ای و عمیق به بسته های عملیاتی تبدیل شود، خاطرنشان کرد: منزلت مهارت در کشور در گروی منزلت مربیان است و امیدواریم این منزلت و جایگاه مورد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر منطقه ای و عمیق بایستی به بسته های عملیاتی مهارتی تبدیل شود

تفکر منطقه ای و عمیق بایستی به بسته های عملیاتی مهارتی تبدیل شود