مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 10:592019-10-16حوادث

رمال طعمه کلاهبرداران شد


رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد گفت: رمالی که خود با ادعای غیب‏گویی و طلسم و دعا از دیگران کلاهبرداری می ‎کرد، این بار خود طعمه کلاهبرداران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، مجید فرهمند زاده اظهار داشت: به دنبال وصول گزارشی به حفاظت اطلاعات دادگستری استان یزد، مبنی بر کلاهبرداری از فردی که دارای پرونده قضایی و محکومیت بوده است، موضوع در دستور کار قرار گرفت و پیگیری ها برای دستگیری متهمان آغاز شد.

وی افزود: فردی به دلیل کلاهبرداری از طریق رمالی به تحمل چهار سال حبس محکوم شده بود ولی به جای تن دادن به قانون، به شخصی که مدعی شده با اعمال نفوذ در دستگاه قضایی او را از محبوس شدن نجات می دهد، اعتماد می کند.

فرهمندزاده خاطرنشان کرد: این دو نفر در گاوداری شخص رمال در اطراف یزد قرار می گذارند و توافق می کنند که به واسطه آشنایی که فرد کلاهبردار در دادگستری دارد و در ازای پرداخت 100 میلیون تومان، حکم حبس را ملغی کند.

وی ادامه داد: رمال نیز موافقت می کند و با پرداخت 60 میلیون تومان به این فرد به عنوان قسط اول در انتظار عدم اجرای محکومیت خود می‏ ماند ولی پس از گذشت چند روز دوباره آن فرد با رمال تماس می گیرد و تقاضای 60 میلیون دیگر می کند و در نهایت به لحاظ به نتیجه نرسیدن پرونده، این محکوم را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمال طعمه کلاهبرداران شد

رمال طعمه کلاهبرداران شد