مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 10:512019-10-16دانش

انتشار 172 عنوان کتاب الکترونیک اندیشه ای در یکسال


مدیرعامل انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: در سال 1398 بیش از 172 عنوان از آثار پژوهشگاه از طریق نرم افزارهای کتابخوان در اختیار مخاطبان قرار داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید غلامرضا حسینی، مدیرعامل انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به سابقه تاسیس و فعالیت این انتشارات گفت: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در سال 1373 به عنوان یک نهاد عمومی و غیر دولتی و دارای شخصیت حقوقی مستقل و طبق مفاد اساسنامه مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی فعالیت می کند.

پژوهشگاه در راستای تألیف، ترجمه و نشر آثار علمی مخاطبان خود را به دو گروه عمده دسته بندی کرده است: دانشوران و نخبگان فکری، علمی و اجتماعی و دسته دوم هم جوانان و دانشجویان.

وی افزود: بدیهی است به فراخور نیازهای مخاطبان خود طی این سال ها، پژوهشگاه و انتشارات آن تلاش های فراوانی کرده که ثمره آن چاپ بیش از 1047عنوان کتاب و 546 فصلنامه و ماهنامه است.

حسینی با بیان اینکه انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، تقریباً هر دو روز کاری یک عنوان کتاب منتشر می کند و یکی از پرکارترین ناشران کشور محسوب می شود، گفت: هرآنچه حاصل تلاش های تحقیقاتی و علمی متقن و قابل اعتنای محققان پژوهشگاه در طول این سال ها به زیور طبع آراسته شده است باعث ایجاد مرجعیت علمی پژوهشگاه به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 172 عنوان کتاب الکترونیک اندیشه ای در یکسال

انتشار 172 عنوان کتاب الکترونیک اندیشه ای در یکسال