مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 10:192019-10-16سياسي

مراسم خطبه خوانی شب شهادت امام رضا(ع)در حرم رضوی برگزار می شود


معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مراسم خطبه خوانی شهادت امام رضا(ع) روز دوشنبه 6 آبان ماه ساعت 18 در صحن انقلاب اسلامی با حضور تولیت آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

- مشهد - معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مراسم خطبه خوانی شهادت امام رضا(ع) روز دوشنبه 6 آبان ماه ساعت 18 در صحن انقلاب اسلامی با حضور تولیت آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین شریعتی نژاد در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با محوریت اعلام برنامه های آستان قدس رضوی در دهه آخر صفر که صبح امروز در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: تمام جاده ها و مسیرهای ورودی به مشهد در حال آمادگی برای استقبال از زائران پیاده در دهه پایانی صفر است.

وی با بیان اینکه حدود 40 درصد از زائران پیاده که در مشهد حضور می یابند، از استان های آذری زبان کشور و کشورهای همسایه هستند، افزود: ما باید برنامه های خود را به گونه ای تنظیم کنیم که با حداکثر توان، ارائه خدمات بهتری را به زائران در این ایام داشته باشیم.

حجت الاسلام شریعتی نژاد با اشاره به اینکه برنامه های آستان قدس در دهه آخر ماه صفر در هشت سرفصل ارائه خواهد شد، تصریح کرد: اولین بخش، شامل آیین های حرم مطهر رضوی است که از روزهای آغازین ماه صفر برگزار شد، که نمونه آن برنامه بدرقه خدام الحسین(ع)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم خطبه خوانی شب شهادت امام رضا(ع)در حرم رضوی برگزار می شود

مراسم خطبه خوانی شب شهادت امام رضا(ع)در حرم رضوی برگزار می شود