مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 09:042019-10-16دانش

فناوری های توانبخشی؛ اولویت اول گرنت سالانه فناوری شریف


عضو هیأت علمی گروه مکانیک دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه ایجاد تیم با حضور بخش مهندسی و بالینی در تمام دنیا کار سختی است، گفت: اگر در این حوزه موفق شویم، - نتایج و برکات گسترده ای خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید بهزادی پور امروز در نشستی که امروز با حضور اساتید دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و دانشگاه صنعتی شریف به منظور توسعه همکاری های مشترک در حوزه فناوری های توانبخشی در بیمارستان رفیده برگزار شد، با اشاره به اینکه دو الی سه طرح بین مرکز تحقیقات فناوری های توانبخشی و دانشگاه علوم بهزیستی در حال پیگیری است، مهمترین مسئله برای فعال کردن حوزه توانبخشی را همکاری با بخش مهندسی و بالینی عنوان کرد و توضیح داد: همکاری این دو بخش در تمام دنیا کار سختی است، اما چنانچه موفق شویم نتایج و برکات گسترده ای خواهد داشت.

این در حالی است که دکتر فتوحی و دکتر عرب رؤسای دو دانشگاه صنعتی شریف و علوم بهزیستی علاقه مند به همکاری مشترک هستند و دکتر موحدی، معاون پژوهش وفناوری دانشگاه صنعتی شریف نیز قول حمایت مالی از طرح های مشترک را داده اند.

وی با بیان اینکه در دانشگاه صنعتی شریف سالانه یک بار گرنت فناوری داده می شود، گفت: حوزه سلامت از حوزه های با اولویت بالاست و بخش توانبخشی نیز از اولویت بالایی برخوردار است و در دوره بعد اعطای این گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری های توانبخشی؛ اولویت اول گرنت سالانه فناوری شریف

فناوری های توانبخشی؛ اولویت اول گرنت سالانه فناوری شریف