مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 08:422019-10-16سياسي

انتخابات فرصتی برای نقد عملکرد و رفتار مسئولان است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: انتخابات فرصت مغتنمی برای نقد عملکرد و رفتار مسئولان و مدیران اجرایی است.

- بهروز اکرمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را منوط به رضایتمندی مردم از سطح عملکرد مسئولان دانست و افزود: خروجی عملکرد مسئولان باید ارتقای رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد که در نهایت زمینه ساز برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه در فرآیند انتخابات خواهد شد.

وی رعایت اصل بی طرفی و قانونمداری را سرلوحه کار کارگزاران و دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات عنوان کرد و افزود: عوامل برگزاری انتخابات در تمامی فرآیند برگزاری این حماسه سیاسی باید بر مدار قانونمداری، بی طرفی و در چارچوب ضوابط حرکت کنند.

معاون استاندار مرکزی در ادامه با تاکید بر اینکه تمامی شرایط لازم برای برگزاری انتخابات پرشور، قانونمند و سالم در سطح استان مرکزی فراهم شده است، افزود: هماهنگی بسیار مطلوبی بین ستاد انتخابات استان با هیات های نظارت استان و شهرستان وجود دارد.

وی بیان کرد: آنچه برای مجموعه مجریان و ناظران انتخابات و در کل برای حاکمیت از اهمیت خاصی برخوردار است، فراهم کردن شرایطی برای افزایش سطح مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات فرصتی برای نقد عملکرد و رفتار مسئولان است

انتخابات فرصتی برای نقد عملکرد و رفتار مسئولان است