مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 08:122019-10-16حوادث

استقبال گسترده از فراخوان جشنواره موسیقی نواحی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم ، در این دوره از جشنواره بیش از 90 گروه و هنرمند تقاضای خود را از استان های آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، ایلام، بوشهر، - مهلت ارسال آثار در بخش فراخوان دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با استقبال گسترده اهالی موسیقی نواحی پایان یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم ، در این دوره از جشنواره بیش از 90 گروه و هنرمند تقاضای خود را از استان های آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، چهارمهال بختیاری، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، لرستان، گلستان، مازندران، همدان و هرمزگان به دبیرخانه جشنواره موسیقی نواحی ارسال کرده اند.

پیش از این فراخوان دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با تکیه بر اجرای آثار با کلام مبتنی بر منظومه های تغزلی از شاعران کهن ایران زمین، همچنین شاعران بومی (با گویش ها و زبان های محلی) منتشر شده بود.

هم اکنون نیز آثار ارسال شده از 22 استان کشور به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران توسط هیات انتخاب در حال بررسی است که با اتمام بازبینی، اسامی گروه های راه یافته به مرحله نهایی این دوره از جشنواره از طریق پایگاههای اطلاع رسانی جشنواره به نشانی اینترنتی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال گسترده از فراخوان جشنواره موسیقی نواحی

استقبال گسترده از فراخوان جشنواره موسیقی نواحی