مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 07:552019-10-16ورزشي

آرای جدید کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال صادر شد


کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را در خصوص برخی از پرونده های مطروحه اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید صادره از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال به شرح زیر است: * با توجه به شکایت حسین کاظمی از باشگاه ایرانجوان بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 450 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 9 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت فرشاد بیابانی از باشگاه شهرداری تبریز، کمیته وضعیت دعوای خواهان را به دلیل عدم ارائه مستندات مثبت خواسته مردود اعلام کرد.

* در پرونده شکایت سهند عباسقلی زاده از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ 550 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 11 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان شد.

* بر اساس آرای صادر شده شهاب کرمی از باشگاه بادران تهران،این باشگاه به پرداخت مبلغ 480 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 9 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

* در پرونده شکایت یاسین فلاح بویه از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ 210 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 4 میلیون و 200 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرای جدید کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال صادر شد

آرای جدید کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال صادر شد