مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 06:172019-10-16اقتصادي

آمار صادرات متناسب با ظرفیت های استان کرمان نیست


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: 500 میلیون دلار صادرات استان کرمان نسبت به ظرفیت های استان عدد کمی است و باید ظرفیت های صادرات استان تعریف و افزایش داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمهدی طبیب زاده امروز 24 مهرماه در کارگروه توسعه صادرات استان کرمان اظهار کرد: عمده کالای صادراتی استان پسته است و امسال با توجه به پیش بینی تولید پسته، اما هنوز کار صادرات به شکل جدی آغاز نشده است.

وی افزود: اگر به همین روال پیش برود، بخش کمی از پسته موجود صادر می شود که استان مشکل پیدا می کند و باید جلسه ای با حضور صادرکنندگان برگزار تا کار انجام شود و پسته نماند.

طبیب زاده در ادامه تصریح کرد: 500 میلیون دلار صادرات استان کرمان نسبت به ظرفیت های استان عدد کمی است و باید ظرفیت های صادرات استان تعریف و افزایش داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه درباره برگزاری نمایشگاه توانمندی های استان کرمان آذرماه امسال در تبریز بحث و تبادل نظر شد.

دکتر محمدعلی دهقان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان نیز در این جلس درباره حضور فعال استان کرمان در نمایشگاه های توانمندی های استان در تبریز اظهار کرد: برای حضور فعالان اقتصادی در نمایشگاه اعتبار نمی دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار صادرات متناسب با ظرفیت های استان کرمان نیست

آمار صادرات متناسب با ظرفیت های استان کرمان نیست