مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 05:422019-10-16سياسي

دانش‏ آموختگان دهه‏ های 70 و 80 دانشگاه یزد گردهم می‏ آیند


گردهمایی دانش آموختگان دهه های 70 و 80 دانشگاه یزد با هدف رصد و شناسایی توانمندی و پتانسیل‏ های دانش آموختگان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مجید میررکنی مدیر عامل انجمن دانش‏ آموختگان دانشگاه یزد با اعلام خبر برگزاری این گردهمایی به همت این انجمن در شانزدهم آبان ماه امسال در تالار جلیل شاهی این دانشگاه، هدف از برگزاری این گردهمایی را رصد دانشجویان به منظور شناسایی توانمندی‎های آنها و ایجاد یک رابطه متقابل بین دانش آموختگان و دانشگاه عنوان کرد.

به گفته وی، برگزاری گردهمایی دانش آموختگان دانشگاه یزد در ادوار گذشته نیز انجام شده ولی به صورت دانشکده‏ای و گروهی بوده است.

میررکنی افزود: انجمن دانش آموختگان دانشگاه یزد برای اولین بار برگزار‏کننده همایشی خواهد بود که تمام دانش‎آموختگان دهه‎های 70 و 80 از تمام دانشکده‎ها و گروه‏ های دانشگاه بتوانند در آن حضور داشته باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: خاطره‎گویی به منظور زنده کردن فضایی که دانش‏ آموختگان و استادان پیشکسوتی که در آن دوره حضور داشتند، طرح یادمانه با هدف جمع‏ آوری خاطرات، عکس‏ ها و فیلم‏ های دانش آموختگان و راه اندازی بازارچه، بخشی از برنامه‏ های این گردهمایی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش‏ آموختگان دهه‏ های 70 و 80 دانشگاه یزد گردهم می‏ آیند

دانش‏ آموختگان دهه‏ های 70 و 80 دانشگاه یزد گردهم می‏ آیند