مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 05:242019-10-16ورزشي

نایب قهرمانی بانوان قمی در مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور


رییس هیئت گلف استان قم از نایب قهرمانی بانوان قمی در مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور در تبریز خبر داد.

- رضا دلاوری در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: رقابت های مینی گلف قهرمانی کشور در حالی در تبریز به پایان رسید که تیم مینی گلف استان قم صاحب 2 عنوان تیمی و یک عنوان انفرادی در این رقابت ها شد.

وی افزود: در این مسابقات که 160 گلف باز از 17 تیم در 2 بخش مردان و زنان در آن حضور داشتند و روز سه شنبه در تبریز به پایان رسید، تیم گلف استان قم در بخش تیمی مردان روی سکو رفت و در بخش های تیمی و انفرادی زنان نیز در جمع برترین ها قرار گرفت.

رییس هیئت گلف استان قم گفت: در این مسابقات در بخش انفرادی مردان، گلف بازان قم روی سکو نرفتند اما در بخش تیمی، موفق به کسب مقام سوم کشور شدند و همچنین در بخش تیمی زنان نیز، تیم مینی گلف قم نایب قهرمان کشور شد.

دلاوری بیان داشت: در بخش انفرادی بانوان، الهام محمدی از تیم مینی گلف قم پس از فاطمه جمشیدی از آذربایجان شرقی الف به مقام نایب قهرمانی رسید و تنها مقام انفرادی تیم قم در این رویداد کشوری را از آن خود کرد.

وی عنوان کرد: نرگس جعفری، مهسا یزدانی فرد، سمانه علی حیدری و الهام محمدی اعضای تیم بانوان قم در این مسابقات بودند و سید حسام الدین هاشمی، معین رشیدی مقدم، مجید کربلایی و محمد فرزاد امیدنیا تیم مردان قم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب قهرمانی بانوان قمی در مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور

نایب قهرمانی بانوان قمی در مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور