مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 05:002019-10-16حوادث

کشف محموله قاچاق 6 میلیارد ریالی در اراک


فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف محموله کشمش و پارچه های قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال در اراک خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ سرهنگ مخفمی شهرستانی گفت: در عملیات ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان مرکزی، یک دستگاه خودروی کامیون حامل 10 تن و 600 کیلوگرم کشمش و تعدادی طاقه پارچه قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

او افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در همکاری اطلاعاتی با استان های همجوار از تردد یک دستگاه خودروی کامیون حامل کالای قاچاق از محور های مواصلاتی این استان مطلع شدند.

با تمهیدات اجرایی پلیس، سرانجام خودروی مورد نظر در یکی از محور های ورودی شهر اراک شناسایی و در عملیاتی متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در بررسی های اولیه، راننده خودروی کامیون با ارائه مدارکی اذعان داشت که بار خودرو علوفه و دارای بارنامه قانونی و به مقصد تهران در حال تردد است که با بررسی دقیق ماموران انتظامی، عدم اعتبار مدارک ارائه شده تشخیص داده شد.

سرهنگ مفخمی شهرستانی افزود: در ادامه تحقیقات پلیس، یک دستگاه خودروی سواری نیز از قاچاقچیان کالا توقیف و هر دو خودرو به همراه سه فرد دستگیر شده در این عملیات، برای بررسی دقیق به یگان انتظامی دلالت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله قاچاق 6 میلیارد ریالی در اراک

کشف محموله قاچاق 6 میلیارد ریالی در اراک