مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 05:002019-10-16اجتماعي

ویزیت و درمان رایگان دانش آموزان استثنایی


مدیر عامل انجمن همیاری دانش آموزان استثنایی خبرداد: این انجمن آماده ی درمان دانش آموزان استثنایی بوده و هر دانش آموزی که از لحاظ پزشکی مشکلی داشته باشد می تواند به دفتر انجمن مراجعه کرده و تحت معاینه و درمان رایگان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهنام غفارزاده در مراسم گرامیداشت روز جهانی عصای سفید با حضور دانش آموزان و دانشجویان نابینای استان در تالار وحد دانشگاه تبریز، با اشاره به فعالیت 10 ساله انجمن همیاری دانش آموزان استثنایی، گفت: این انجمن علاوه بر تبریز، سایر شهرستان های استان را نیز تحت پوشش قرار می دهد به طوری که سال گذشته حدود چهار هزار و 500 دانش آموز استثنایی در سطح استان مشغول به تحصیل بودند.

وی افرود: نابینایان، ناشنوایان و معلولین جسمی و ذهنی در سال گذشته از طریق اسکرینگ و بیماریابی، تحت معاینات پزشکی قرار گرفته و تعدادی نیز با تشخیص پزشکان و با هزینه ی انجمن به بیمارستان انتقال یافته و تحت درمان قرار گرفتند.

وی از درمان بیش از 300 نفر در سال گذشته خبرداد و افزود: حدود 1000 خانواده دانش آموزان استثنایی نیز در این راستا تحت آموزش قرار گرفتند.

غفارزاده افزود: مسابقات ورزشی دانش آموزان استثنایی کشور سال گذشته در تبریز برگزار شده که در این مسابقات حدود 1200 کارت هدیه برای دانش آموزان کشور تقدیم شد، تیم تنیس ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت و درمان رایگان دانش آموزان استثنایی

ویزیت و درمان رایگان دانش آموزان استثنایی