مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 03:552019-10-16ورزشي

وعده انتقام در قم


تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در نخستین مسابقه خود از دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در دیداری انتقامی برابر مقاومت البرز صف آرایی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دیدارهای دور برگشت لیگ برتر فوتسال ایران طبق اعلام سازمان لیگ بعد از حدود دو ماه تعطیلی از روز نهم آبان ماه آغاز می شود و 14 تیم لیگ برتری برای رسیدن به یکی از رتبه های اول تا هشتم به منظور کسب مجوز حضور در پلی آف و همچنین برای فرار از سقوط رقابت خود را ادامه می دهند.

یکی از 14 تیم لیگ امسال سوهان محمد سیمای قم است که در نیم فصل نخست بازی ها با کسب 22 امتیاز به کار خود پایان داد و در مکان پنجم جدول رده بندی مسابقات ایستاد، تیمی که در 13 بازی خود 33 گل به ثمر رساند و البته 23 گل از حریفان خود دریافت کرد تا با تفاضل گل مثبت 10 نیم فصل را به پایان برساند.

بهترین گلزن تیم سوهان محمد سیمای قم در نیم فصل نخست لیگ برتر روح الله ایثاری بود که 6 گل زد و مهدی فتحی با پنج گل، علی فیاضی و محمد بیضایی نژاد با چهار گل، محمدحسین کوهستانی با سه گل، سعید قاسمی و ناصر اطمینان با دو گل، هاشم فرج زاده، جعفر نجفی، مهدی حسن زاده و سیدحسین رضوی هر کدام با یک گل دیگر گلزنان نماینده قم بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده انتقام در قم

وعده انتقام در قم