مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 20:262019-10-15سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه تبریز با فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی


دانشگاه تبریز و فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی، در راستای بهره گیری بهینه از توان علمی و ظرفیت منابع دو طرف، تفاهم نامه همکاری با محوریت جرایم و آسیب های اجتماعی امضاء کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، این تفاهم نامه همکاری در خصوص احصاء جرایم و آسیب های اولویت دار شهرستان تبریز در راستای تربیت انسان هایی با ایمان، متعهد، مسئولیت پذیر، کار آمد و اثربخش بر اساس نظام معیار اسلامی و به منظور هم افزایی ظرفیت های مشترک در تمامی سطوح در 6 ماده به همراه آیین نامه اجرایی به امضای میررضا مجیدی رییس دانشگاه تبریز و سرتیپ دوم پاسدار حسین عبدی فرمانده انتظامی استان آذربایجانشرقی رسید.

رییس دانشگاه تبریز در این باره در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به اهداف امضای این تفاهم نامه اظهار داشت: ترویج، توسعه نظم و انضباط اجتماعی، تقویت امنیت و ارتقاء سطح سلامت اجتماعی، هم افزایی برای استقرار نظام مراقبت اجتماعی، تلاش در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نوپدید و رفتارهای پرخطرو ارتقای کیفیت سطح مداخلات و کاهش آسیب هایاجتماعی و رفتارهای پرخطر از جمله اهداف آن بوده است.

به گفته وی همکاری در برقراری امنیت و پیشگیری از وقوع آسیب و جرم با تعامل، مشارکت و هم افزایی طرفین، توسعه سطح خدمات مشاوره ای و مددکاری اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه تبریز با فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه تبریز با فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی