مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 19:572019-10-15سياسي

ایجاد توسعه پایدار در جوامع نیازمند شهروندان آگاه و مسئول است


نشستی با موضوع توسعه پایدار در رشت برگزار شد که حاضران در این نشست ایجاد توسعه پایدار در جوامع را نیازمند وجود شهروندان آگاه و مسئول دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر سه شنبه نشست خبری دوسالگی رویداد سرا، با حضور اصحاب رسانه گیلان و عوامل یک موسسه مردم نهاد به منظور بررسی عوامل موثر در ایجاد توسعه پایدار در رشت برگزار شد.

توسعه پایدار دارای 17 اصل است عضو شورای سیاست گذاری پروژه سرا در این نشست با بیان اینکه ایجاد فضا برای گفتگو یکی از اهداف توسعه است، گفت: گفتمان توسعه پایدار مسائل مختلفی همانند اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و محیط زیست را در بر می گیرد.

کورورش کابلی به نقش رسانه ها در ایجاد توسعه پایدار در جامعه اشاره و با بیان اینکه شهروندان باید آگاه و مسئول باشند، افزود: شعار پروژه سرا شهروند آگاه و مسئول است زیرا آنچه که توسعه پایدار را شکل می دهد مردم هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه توسعه پایدار از 17 اصل تشکیل شده است، برابری جنسیتی، بحث شهرهای پایدار، محیط زیست، انرژی پایدار، تغییر اقلیم، دستمزد عادلانه، شغل شرافتمندانه و دانش بنیان های عمومی و علمی از جمله این اصول هستند.

مشارکت مهم ترین ویژگی پروژه سرا برای تحقق توسعه پایدار است دبیر پروژه سرا در ادامه این نشست با بیان اینکه این پروژه دارای یک تیم بزرگ 20 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد توسعه پایدار در جوامع نیازمند شهروندان آگاه و مسئول است

ایجاد توسعه پایدار در جوامع نیازمند شهروندان آگاه و مسئول است