مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 18:382019-10-15اقتصادي

اصلاح نقشه 400 هزار هکتار از اراضی ملی استان مرکزی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: سال گذشته 320 هزار هکتار از اراضی ملی استان سنددار شدند، امسال نیز قرار است 400 هزار هکتار از اراضی ملی استان اصلاح نقشه شوند.

- عبدالحسین محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به وضعیت تهیه نقشه کاداستر اراضی ملی استان مرکزی اظهار کرد: در سنوات گذشته برای 270 هزار هکتار از اراضی ملی استان نقشه کاداستر تهیه شده و در سال گذشته نیز 320 هزار هکتار از اراضی ملی استان سنددار شدند، امسال نیز قرار است 400 هزار هکتار از اراضی ملی استان اصلاح نقشه شوند.

وی افزود: این طرح در شهرستان های مختلف در حال اجرا است، بیشترین اراضی سنددار شده در شهرستان های اراک و شازند قرار دارند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی تصریح کرد: مردم اگر اعتراضی به قرار گرفتن اراضی در طرح کاداستر دارند می تواند با مراجعه به شعب یک، 5 و 7 اعتراض خود را به مراجع قضایی اعلام کنند تا موضوع در دادگاه بررسی شود.

محمدی با اشاره به وضعیت مراتع طبیعی استان و بهره برداری از آن نیز بیان کرد: در استان 38 هزار بهره بردار از 2 میلیون هکتار از اراضی و مراتع طبیعی استان بهره برداری می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در طرح مرتع داری، 680 هکتار از اراضی استان به مردم واگذار شده تا خود آنها مدیریت لازم را برای بهره برداری از این مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح نقشه 400 هزار هکتار از اراضی ملی استان مرکزی

اصلاح نقشه 400 هزار هکتار از اراضی ملی استان مرکزی