مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 18:062019-10-15ورزشي

نشست خبری مربیان شاهین و سایپا برگزار نشد/ تعداد خبرنگاران کم بود


کنفرانس خبری پیش از مسابقه شاهین شهرداری بوشهر و سایپا تهران از سری مسابقات جام حذفی فوتبال کشور برگزار نشد.

- مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس برنامه، نشست پیش از مسابقه مربیان تیم های شاهین شهرداری بوشهر و سایپا در سالن کنفرانس مجموعه شهید بهشتی ساعت 17 و 30 دقیقه تنظیم شده بود.

علی احمدی پور اضافه کرد: ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا علیرغم همزمانی این نشست با تمرین تیمش، برای حضور در این نشست در محل حضور یافت ولی فقط سه نفر خبرنگار حضور داشتند.

وی افزود: سرمربی سایپا قصد داشت که به نشست خبری برود ولی خبرنگاران حاضر در نشست اعلام کردند که سوال خاصی ندارند و با توجه به تمرین تیم سایپا ترجیح می دهند کنفرانس برگزار نشود.

احمدی پور با اشاره به اینکه هر ساله حدود 350 نفر از خبرنگاران و عکاسان استان بوشهر درخواست کارت ویژه مسابقات لیگ برتر را می دهند، خاطرنشان کرد: فقط سه نفر در کنفرانس خبری پیش از بازی حاضر بودند که این از عرف خبری و آداب مهمان نوازی به دور است.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان بوشهر بیان کرد: امسال با تاکید سازمان لیگ و اتفاق امروز در بحث صدور و تحویل کارت های خبرنگاری، حساسیت بیشتری به خرج می دهیم و تلاش می کنیم به خبرنگارانی که در کنفرانس ها و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست خبری مربیان شاهین و سایپا برگزار نشد/ تعداد خبرنگاران کم بود

نشست خبری مربیان شاهین و سایپا برگزار نشد/ تعداد خبرنگاران کم بود