مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 17:412019-10-15سياسي

ادامه راه انقلاب مانند گذشته در پرتو نور امام حسین (ع) است


نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: همان طور که 40 سال اول انقلاب در پرتو نور انقلاب امام حسین(ع) بوده ادامه راه هم در همین پرتو خواهد بود و این راه ادامه دادنی است و به مقصد می رسد.

- ادامه راه انقلاب مانند گذشته در پرتو نور امام حسین (ع) است نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: همان طور که 40 سال اول انقلاب در پرتو نور انقلاب امام حسین(ع) بوده ادامه راه هم در همین پرتو خواهد بود و این راه ادامه دادنی است و به مقصد می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام امان الله علمیرادی امشب در آیین گرامیداشت واقعه آتش سوزی مسجد جامع کرمان اظهار داشت: انقلاب در کرمان صحنه های باشکوهی داشته است که از برجسته ترین آنها واقعه 24 مهر 57 است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: به منظور بزرگداشت مجاهدت های مردم کرمان و قدردانی از علمای مبارز و روحانیت دینی و زنده نگهداشتن مکتب شهدا به خصوص دو شهید والا مقام شهید محمد باقدرت جوپاری و شهید یزدانشناس، این مجلس برگزار شده است.

علیمرادی با اشاره به جهانی شدن حرکت امام حسین(ع) و عالم گیر شدن انقلاب آن حضرت عنوان کرد: نیمه دوم قرن اخیر جهان شاهد این حقیقت است که نور اسلام و قرآن کریم با خورشید عالم تاب حسین بن علی (ع) عالم تاب است این حقیقتی شایسته و سزاوار است و همه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه راه انقلاب مانند گذشته در پرتو نور امام حسین (ع) است

ادامه راه انقلاب مانند گذشته در پرتو نور امام حسین (ع) است