مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 15:422019-10-15حوادث

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در مترو پایتخت


رییس پلیس مترو از دستگیری کلاهبردار حرفه ای دریکی از ایستگاه های مترو پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سعید عطااللهی با اعلام این خبر، اظهارداشت: روز گذشته، در پی درگیری دو نفر از مسافران در ایستگاه مترو امام خمینی(ره)، ماموران پلیس وارد عمل شده و آنها را به مقر پلیس منتقل کردند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه، یکی از طرفین درگیری ادعا کرد که شخص مذکور در مقابل باجه عابر بانک تقاضای 200 هزار تومان پول نقد کرد که آن را به صورت کارت به کارت به حسابم بازگرداند؛ اما وی به جای پرداخت این مبلغ 20 هزار تومان به حسابم واریز کرده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به شکایت صورت گرفته، پلیس تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کرد و با بررسی پول واریز شده به حساب، صحت ادعای شاکی محرز شد.

رییس پلیس مترو تهران افزود: ماموران در استعلام سوابق مظنون پرونده دریافتند که وی سابقه دار بوده و قبلاً نیز در خصوص هک و جعل دستگیر و روانه زندان شده است.

سرهنگ عطااللهی درباره نحوه کلاهبرداری از مسافران مترو، گفت: این متهم با مراجعه به مسافرانی که پای دستگاه عابر بانک بودند، با بیان اینکه سقف برداشت من از عابربانکم پر شده و احتیاج به 200 هزار تومان پول نقد دارم؛ از آنها درخواست می کرد اجازه بدهند مبلغ مورد نظرش را از کارت خود به کارت این اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در مترو پایتخت

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در مترو پایتخت