مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 14:572019-10-15ورزشي

دهه فجر 6 خانه جوان در فارس افتتاح میشود


مدیرکل ورزش و جوانان فارس از احداث 6 خانه جوان در این استان از محل اعتبارات سال های 96 و 97 خبر داد و گفت این پروژه ها دهه فجر اففتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حیدرعلی کامیاب عصر سه شنبه 23 مهر در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس گفت: فارس از استان های پیشرو در برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان است.

او یکی از دلایل این مهم را اهتمام استاندار و معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی استانداری فارس به پیگیری مسائل پیرامون جوانان دانست و افزود: تاکید ویژه استاندار به برگزاری منظم فصلی این جلسات باعث شده تا هر فصل یک بار جلسات این ستاد به صورت منظم برگزار شود.

وی اداره کل ورزش و جوانان را دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان معرفی کرد و افزود: نباید اینگونه تصور شود که حل و فصل تمام مسائل و مشکلات موجود مرتبط با جوانان بر عهده اداره کل ورزش و جوانان است.

کامیاب هم افزایی فعالیت های دستگاه ها در سطح استان و پیگیری و نظارت و اجرای دقیق برنامه های مرتبط با جوانان را از اهداف این ستاد عنوان کرد وگفت:مهم ترین وظیفه دبیرخانه ایجاد هماهنگی میان اعضای ستاد است.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان افزود: دبیرخانه این ستاد وظایفی همچون بررسی و تصویب فعالیت های دستگاه ها در قالب تقسیم کار استانی، بررسی میزان تحقق شاخص های اجرای برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر 6 خانه جوان در فارس افتتاح میشود

دهه فجر 6 خانه جوان در فارس افتتاح میشود