مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 14:002019-10-15دانش

جامعه علمی کشور باید رشد علمی درون زا را تقویت کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفر یک روزه خود به استان لرستان، ضمن افتتاح چند پروژه عمرانی و زیرساختی در دانشگاه لرستان، - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بسیاری از دستاورد های علمی کشور مرهون حمایت از جوانان بوده است و جامعه علمی کشور باید رشد علمی درون زا را حفظ و تقویت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفر یک روزه خود به استان لرستان، ضمن افتتاح چند پروژه عمرانی و زیرساختی در دانشگاه لرستان، پیش از ظهر امروز، 23 مهرماه با حضور در جمع اعضای شورا و هیئت ممیزه این دانشگاه گفت: حضور پرشکوه مردم کشورمان در اربعین حسینی یک مشارکت کم نظیر و قابل تحسین است.

غلامی افزود: قبل از انقلاب اسلامی در بسیاری از حوزه ها کارشناسان خارجی حضور داشتند، اما امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی نیاز به کارشناس خارجی نداریم و این یک دستاورد بزرگ در حوزه تربیت نیروی انسانی کشور است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه امروزه از نظر رشد علمی رتبه های 15 و 16 را در سطح کشور های جهان داریم و این یکی از افتخارات بزرگ ایران اسلامی است، تصریح کرد: در زمینه رشد علمی کشور، مدل و الگوی نظام آموزش عالی براساس آموزه های دینی را اجرا کرده ایم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه علمی کشور باید رشد علمی درون زا را تقویت کند

جامعه علمی کشور باید رشد علمی درون زا را تقویت کند