مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 13:432019-10-15بين الملل

تاکید دبیر کل حزب الله بر لزوم احیای رابطه لبنان با سوریه


دبیر کل حزب الله و رییس جریان مسیحی المرده لبنان در دیدار امروز خود با یکدیگر بر ضرورت احیای روابط عادی بین لبنان و سوریه و استفاده از این فرصت برای بهبود اقتصاد لبنان تاکید کردند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سلیمان فرنجیه رییس جریان مسیحی المرده لبنان امروز به دیدار سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله  رفت و در این دیدار آنها به طور عمیق در مورد تحولات مختلف منطقه  به ویژه آخرین تحولات در عرصه های عراق و سوریه صحبت کردند.

المرده از جمله جریان های مسیحی لبنان و از اعضای ائتلاف هشت مارس وابسته به مقاومت است.

به نوشته وبگاه خبری العهد، در این دیدار یوسف فنیانوس ، وزیر حمل و نقل لبنان و الحاج حسین الخلیل ، معاون سیاسی دبیر کل حزب الله هم حضور داشتند.

دو طرف در این دیدار ضمن تأکید مجدد  بر موضع خود در مورد لزوم احیای روابط عادی بین لبنان و سوریه بر ضرورت گفت وگوی مستقیم و رسمی با دولت سوریه تأکید کردند.

دبیر کل حزب الله و رییس جریان المرده تاکید کردند: لبنان باید از فرصت بزرگی که با بازگشایی گذرگاه البوکمال(در مرز سوریه با عراق) فراهم شده برای تقویت صادرات لبنان از طریق سوریه به عراق و افزایش همکاری مشترک با دولت سوریه به منظور بازگشت آوارگان سوری و کاستن از بار اقتصادی و اجتماعی سنگین آن برای لبنان استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید دبیر کل حزب الله بر لزوم احیای رابطه لبنان با سوریه

تاکید دبیر کل حزب الله بر لزوم احیای رابطه لبنان با سوریه