مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 13:322019-10-15پزشكي

مردم از مصرف محصولات فله ای پرهیز کنند


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بر اساس آزمایشات انجام شده میزان تقلب در محصولات فله ای بالا است وباید مردم از مصرف این گونه مواد خودداری کنند.

- مرکز کرمانشاه، دکتر قباد محمدی امروز در نشست خبری که به مناسبت روز جهانی غذا برگزار شد، اظهار داشت: این نوع محصولات، چون اغلب به صورت زیرزمینی و دور از چشم دستگاه های نظارتی تولید می شوند، سلامت آن ها مورد تایید معاونت غذا و دارو نیست.

وی افزود: به عنوان نمونه آزمایش هایی که از کره و لبنیات فله ای عرضه شده در استان انجام شده، نشان می دهد بالای 90 درصد در تولید این محصولات از روغن گیاهی استفاده شده و به اسم کره حیوانی به مردم می فروشند.

دکتر محمدی با تاکید بر مصرف محصولات کارخانه ای از سوی مردم، گفت: این محصولات، چون تحت نظارت سازمان غذا و دارو و سایر دستگاه های نظارتی است، اطمینان بیشتری دارد و حتی اگر تقلبی در آن پیدا شود سریع رسانه ای می شود و مردم در جریان قرار می گیرند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین به روغن های موجود در بازار های استان اشاره کرد و گفت: روغنی که در کارخانه های روغن سازی استان تولید می شود به صورت مرتب آزمایش می شود و سلامت آن مورد تأیید این سازمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از مصرف محصولات فله ای پرهیز کنند

مردم از مصرف محصولات فله ای پرهیز کنند