مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 12:042019-10-15اقتصادي

افزایش 20 درصدی زائران پیاده در دهه پایانی صفر به مشهد


سال گذشته در دهه پایانی ماه صفر حدود 500 هزار زائر پیاده به مشهد مشرف شدند لذا امسال پیش بینی می شود شاهد افزایش 20 درصدی باشیم.

- مشهد - استاندار خراسان رضوی گفت: سال گذشته در دهه پایانی ماه صفر حدود 500 هزار زائر پیاده به مشهد مشرف شدند لذا امسال پیش بینی می شود شاهد افزایش 20 درصدی باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا رزم حسینی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک ستاد اربعین و دهه پایانی ماه صفر که در محل دفتر وی برگزار شده بود، اظهار کرد: اربعین حسینی اجتماع بزرگی است که از همه کشورها داوطلبانه در آن حضور دارند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی انجام شده است، افزود: این خدمات امسال به طور دقیق تر و منظم تر به زائران در عراق ارائه می شود.

رزم حسینی با بیان اینکه امنیت زائران در دهه پایانی صفر توسط دستگاه های امنیتی استان تأمین شده است، تصریح کرد: شرایط مطلوبی برای زیارت بارگاه منور رضوی برای زائران فراهم شده است.

استاندار خراسان رضوی با تأکید بر اینکه در حوزه فرهنگی و مذهبی نیز باید معرفت شناختی و انگیزه بیشتر برای حضور در مراسم اربعین از سوی دستگاه های متولی ایجاد شود، گفت: این موضوع باید در داخل مشهد مقدس نیز مدنظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی زائران پیاده در دهه پایانی صفر به مشهد

افزایش 20 درصدی زائران پیاده در دهه پایانی صفر به مشهد