مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 11:492019-10-15پزشكي

جذب 12 تیم استارت آپی در شتابدهنده دانشگاهی سلامت دیجیتال


12 تیم استارت آپی در نخستین شتابدهنده دانشگاهی سلامت دیجیتال جذب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی ایران، ​نخستین شتابدهنده دانشگاهی سلامت دیجیتال کشور با حضور دکتر المنظری، مدیر دفتر مدیترانه شرقی سازمان بهداشت جهانی و رضا ملک زاده، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی ایران افتتاح شد.

این مرکز با جذب 12 تیم استارت آپی فعالیت خود را آغاز کرده است.

سید عباس متولیان، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به استقرار این شتابدهنده در ساختمان کتابخانه مرکزی این دانشگاه اظهار داشت: تیم هایی که ایده های خلاقانه و قابل تجاری سازی در حوزه سلامت دیجیتال دارند می توانند ایده های خود را به شتابدهنده ارائه کنند.

وی گفت: در صورت تایید ایده، این تیم ها می توانند با استقرار در شتابدهنده و دریافت حمایتهای مالی و علمی آموزشی طی دوره ای 6 ماهه به پروتوتایپ محصول و مرحله تاسیس شرکت برسند و در ادامه با جلب سرمایه گذار یا استقرار در مرکز رشد، فعالیت خود را ادامه دهند.

متولیان در خصوص حمایتها و تسهیلاتی که از سوی شتابدهنده در اختیار تیم های پذیرفته شده قرار می گیرد، گفت: استقرار تیم ها در یک فضای کاری مشترک، اختصاص منتور تخصصی و اعطای کمک مالی برای تهیه تجهیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 12 تیم استارت آپی در شتابدهنده دانشگاهی سلامت دیجیتال

جذب 12 تیم استارت آپی در شتابدهنده دانشگاهی سلامت دیجیتال