مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 11:412019-10-15سياسي

باید اختلافات میان مردم را به حداقل رساند


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: باید اختلافات میان مردم را به حداقل رساند، چرا که این اختلافات برای مردم و جامعه مستهلک و هزینه بر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از دادگستری استان کرمانشاه، پرویز توسلی زاده در دیدار با اعضای شورای شهر کرمانشاه بر حل مشکلات مردم و کاهش اختلافات میان آن ها تاکید کرد.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: باید اختلافات میان مردم را به حداقل رساند، چرا که این اختلافات برای مردم و جامعه مستهلک و هزینه بر است؛ هزینه هایی که از این اختلافات ناشی می شود ابعاد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و .

را در بر می گیرد.

وی یادآور شد: به همین دلیل است در اسلام به موضوع صله رحم توصیه و تاکید فراوان شده است ، چرا که تکیه بر بنیان های اصیل خانوادگی می تواند در ایجاد مودت و برادری میان مردم مفید و موثر باشد.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به تاکیدات رییس قوه قضاییه در خصوص حل اختلافات میان مردم، خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت های موجود تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا خشونت را کاهش دهیم و کنترل کنیم به گونه ای که شاهد کمترین مشکلات میان مردم باشیم.

در ادامه این دیدار رییس و اعضای شورای شهر کرمانشاه بر تعامل و همکاری با دستگاه قضایی استان تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید اختلافات میان مردم را به حداقل رساند

باید اختلافات میان مردم را به حداقل رساند