مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 11:312019-10-15سياسي

واعظی: دست مریزاد به برادرانمان در سپاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور در واکنش به بازداشت روح الله زم سرشبکه آمدنیوز در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، - رییس دفتر رییس جمهور تاکید کرد: بازداشت روح الله زم در حالی که تحت حمایت سرویس های اطلاعاتی غرب خودش را در مصونیت کامل می دانست، نشان از اشراف اطلاعاتی و توان امنیتی سپاه پاسداران دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور در واکنش به بازداشت روح الله زم سرشبکه آمدنیوز در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، نوشت: بازداشت سرشاخه کانال تلگرامی آمدنیوز که راه نفاق و جدایی میان ملت و حکومت را با چنگ انداختن به هر دستاویزی دنبال می کرد بدون شک اقدامی مبارک است.

آن هم در روز هایی که به تعبیر رییس جمهوری طوفان بزرگی از سر کشور عبور کرده و روز های پرامید بیشتری از اقتدار ایرانی پیش روی کشور قرار دارد.

واعظی تاکید کرد: در این میان آنچه نباید فراموش کرد کار بزرگی است که سپاه برای حفظ وحدت ملی انجام داد؛ بازداشت روح الله زم در حالی که تحت حمایت سرویس های اطلاعاتی غرب خودش را در مصونیت کامل می دانست، نشان از اشراف اطلاعاتی و توان امنیتی سپاه پاسداران دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظی: دست مریزاد به برادرانمان در سپاه

واعظی: دست مریزاد به برادرانمان در سپاه