مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 11:272019-10-15سياسي

قدردانی آیت الله نوری همدانی از سازمان اطلاعات سپاه در انهدام شبکه جاسوسی دشمن


آیت الله نوری همدانی از اقدام اخیر سازمان اطلاعات سپاه در دستگیری یکی از مزدوران ضد انقلاب قدردانی و تاکید :امروز اقتدار نیروهای مسلح لرزه بر اندام دشمن انداخته است.

- آیت الله نوری همدانی در دیدار مبلغان دهه آخر صفر گفت: امروز سپاه و نیروهای مسلح موجبات افتخار ملت را فراهم کردند و مجال را از ضدانقلاب گرفته و توطئه های دشمن را خنثی کردند وی افزود: امروز اقتدار نیروهای مسلح لرزه بر اندام دشمن انداخته کار اطلاعاتی اخیر سپاه در دستگیری و رسوایی مزدوران ضدانقلاب و شبکه جاسوسی دشمن قابل تقدیر است و از ایشان تشکر میکنیم.

این مرجع عالیقدر با اشاره فعالیت های شیطانی گسترده دشمنان علیه نظام اسلامی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب با اتاق های فکر مجهز وارد عرصه مبارزه با دین و انقلاب شده اند و از هر طریق ممکن میخواهند ضربه بزنند.

وی یکی دیگر از نقشه های دشمن را القاء ناامیدی و ناکارآمدی نظام اسلامی دانست و گفت: مسئولان باید با عملکرد صحیح، مدیریت درست، ایجاد رفاه، حل مشکل معیشت و ایجاد اشتغال نقشه دشمن را برملا کنند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به به برکات و ثمرات بسیار انقلاب تصریح کرد: البته که کمبودهایی وجود دارد و برای رسیدن به جایگاه مطلوب فاصله است اما خدمات چهل سال گذشته بسیار بیشتر است و قابل مقایسه با قبل انقلاب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی آیت الله نوری همدانی از سازمان اطلاعات سپاه در انهدام شبکه جاسوسی دشمن

قدردانی آیت الله نوری همدانی از سازمان اطلاعات سپاه در انهدام شبکه جاسوسی دشمن