مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 11:112019-10-15بين الملل

خلیفه حفتر خواستار لغو تحریم تسلیحاتی لیبی شد


فرمانده نظامیان موسوم به ارتش ملی لیبی در مصاحبه ای عنوان کرد، لیبی سالها قبل می توانست تروریسم را از بین ببرد اما تحریم تسلیحاتی بین المللی علیه این کشور اجازه نداد ارتش لیبی به سلاحهای بیشتر دست پیدا کند در حالی که گروه های تروریستی توانستند .

- فرمانده نظامیان موسوم به "ارتش ملی لیبی" در مصاحبه ای عنوان کرد، لیبی سالها قبل می توانست تروریسم را از بین ببرد اما تحریم تسلیحاتی بین المللی علیه این کشور اجازه نداد ارتش لیبی به سلاحهای بیشتر دست پیدا کند در حالی که گروه های تروریستی توانستند بدون هیچ مشکلی سلاح هایشان را به آنجا قاچاق کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خلیفه حفتر، فرمانده گروه موسوم به ارتش ملی لیبی در مصاحبه ای با خبرگزاری اسپوتنیک، به تشریح وضعیت در این کشور جنگ زده و دیدگاه هایش درباره آینده پیش روی لیبی پرداخت.

خلیفه حفتر عنوان کرد که به اعتقاد او، اگر ارتش لیبی سالها پیش هدف تحریم تسلیحاتی قرار نمیگرفت و قادر بود به سلاح های بیشتری دست یابد، تروریسم نیز در این کشور از بین می رفت و این در حالی است که گروه های تروریستی توانستند بدون مشکل سلاح هایشان را به داخل لیبی قاچاق کنند.

او در ادامه تصریح کرد که در حال حاضر هیچ ارتباطی میان گروه ارتش ملی لیبی و گروه رقیب آن یعنی دولت توافق ملی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیفه حفتر خواستار لغو تحریم تسلیحاتی لیبی شد

خلیفه حفتر خواستار لغو تحریم تسلیحاتی لیبی شد