مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:472019-10-15سياسي

فضا های عمومی برای معلولان قابل دسترسی باشد


فضا های عمومی برای همه به ویژه معلولان قابل دسترسی باشد و پیاده رو ها اصلاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، پیروز حناچی در حاشیه مراسم گرامیداشت روز جهانی نابینایان با حضور در جمع خبرنگاران درباره وادارکردن دانشجویان معماری به تردد در معابر با ویلچر یا استفاده از چشم بند گفت: این یکی از آموزش هایی است که در دانشگاه های دنیا انجام می شود تا دانشجویان در طراحی به موضوع مناسب سازی توجه کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر معنای معلولیت تغییر کرده است، ادامه داد: با توجه به این که 8 سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته ایم، در کشور ما آمار افرادی که نیازمند مناسب سازی فضا های شهری هستند بالاست.

حناچی تصریح کرد: مناسب سازی فضا های عمومی شهری یکی از اهداف اصلی ما در شهرداری تهران است که آن را به صورت عمومی و اختصاصی در سازمان ها دنبال می کنیم.

به طور دوره ای پارک ها را بررسی می کنیم تا در صورت نیاز مناسب سازی انجام دهیم و طرح های جدید هم اگر مناسب سازی نشده باشد، افتتاح نمی شود.

آقای حناچی همچنین به آموزش پیمانکاران مجری طرح های های مناسب سازی فضا های شهری اشاره کرد و گفت: این موضوعی است که باید به طور دائم مورد توجه قرار گیرد، در این زمینه استاندارد هایی تعریف شده است که باید پیمانکاران و مجری ها هم آموزش داده شوند چراکه اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضا های عمومی برای معلولان قابل دسترسی باشد

فضا های عمومی برای معلولان قابل دسترسی باشد