مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:382019-10-15پزشكي

دیابت عامل اصلی معلولیت در اردستان


در شهرستان اردستان بیش از 1208 نفر معلول شناسایی شده که بیشتر آن ها به دلیل عوارض ناشی از دیابت به این وضع گرفتار شدند.

- رییس اداره بهزیستی اردستان گفت: در شهرستان اردستان بیش از 1208 نفر معلول شناسایی شده که بیشتر آن ها به دلیل عوارض ناشی از دیابت به این وضع گرفتار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی مطلب زاده امروز(سه شنبه) در نشست خبری، اظهار کرد: در حال حاضر با مشکل کمبود اعتبار در بحث معلولان مواجه هستیم در صورتی که بیش از 1208 نفر معلول در اردستان شناسایی شده است.

با توجه به اینکه مواردی همچون ژنتیک، بیماری و حادثه از عوامل معلولیت است، اما بیشتر آن ها به دلیل عوارض ناشی از دیابت به این وضع گرفتار شده اند.

وی با بیان اینکه در جامعه، نابینایی و ناشنوایی بدترین نوع معلولیت است، افزود: بر اساس آمار در حال حاضر 94 نابینا و 157 ناشنوا در سطح شهرستان اردستان شناسایی شدند که بیش آن ها در روستاها زندگی می کنند و برای آن ها پرونده تشکیل شده است تا وسایل کمک آموزشی و تحصیلی و همچنین وسایل کمک توانبخشی در اختیار آن ها قرار گیرد.

رییس اداره بهزیستی اردستان با بیان اینکه عدم مناسب سازی صحیح در ادارات و اماکن عمومی یکی دیگر از چالش های معلولان و این اداره بوده است، گفت: با توجه به پیگیری ها و همکاری اداره ها مناسب سازی در بیشتر اداره ها جدی گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیابت عامل اصلی معلولیت در اردستان

دیابت عامل اصلی معلولیت در اردستان