مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:292019-10-15سياسي

نبرد اپلیکیشن ها در دانشگاه اصفهان


دبیر اجرایی دومین دوره مسابقات ملی نبرد اپلیکیشن ها گفت: این مسابقات به میزبانی دانشگاه اصفهان باهدف ارائه ایده های خلاقانه به منظور کسب درآمد، - پیاده سازی ایده ها و تکنولوژی های برتر برگزار می شود.

شکوفه کلاهدوز رحیمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که به همت انجمن علمی مهندسی کامپیوتر دانشگاه اصفهان، دفتر حمایت از فعالیت های علمی دانشجویان و چند شرکت خصوصی در دانشگاه اصفهان برگزار می شود، توانایی شرکت کنندگان در حوزه کارآفرینی، حل مشکلات و استفاده از فرصت ها به چالش کشیده می شود.

وی بابیان شرایط این مسابقه گفت: لازم است شرکت کنندگان ابتدا ایده پردازی کرده و سپس ایده های خود را در قالب اپلیکیشن های موبایل یا وب پیاده کنند.

اپلیکیشن های ارسال شده پس از ارزیابی در قالب تیم های برتر برای ارائه حضوری در روز مسابقه دعوت خواهند شد.

عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه اصفهان تصریح کرد: تیم ارزیابی شامل اعضای کمیته علمی مسابقه و نمایندگان شرکت شتاب دهنده هاب هستند و معیار امتیازدهی در این مسابقه ایده کسب وکار، پیاده سازی ایده ها و تکنولوژی های برتر استفاده شده است.

کلاهدوز رحیمی توضیح داد: از میان گروه های یک تا پنج نفره در مرحله نخست داوری، 24 طرح تیمی پذیرفته و به صورت ارائه حضوری به رقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد اپلیکیشن ها در دانشگاه اصفهان

نبرد اپلیکیشن ها در دانشگاه اصفهان