مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 09:572019-10-15پزشكي

تمام تولیدات غذایی و بهداشتی در کرمانشاه کنترل و آزمایش می شوند


مدیرآزمایشگاه کنترل غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تمام محصولات آغذایی، آرایشی و بهداشتی در استان از تولید تا عرضه در آزمایشگاه مورد کنترل قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید محمودی، امروز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: تمام محصولات آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی در سطح استان کرمانشاه از تولید تا عرضه به صورت نمونه برداری در آزمایشگاه مورد کنترل قرار می گیرند.

وی افزود: همچنین وزارت بهداشت طرح کشوری پایش نمونه های تولیدی در سطح عرضه را به اجرا در آورده است که محصولات غذایی و آرایشی-بهداشتی در آن مورد پایش قرار می گیرند البته طی دو سال اخیر دارو و ملزومات پزشکی نیز به این طرح اضافه شده اند.

محمودی با بیان اینکه متولی نظارت بر محصولات کشاورزی، جهاد کشاورزی است، گفت: امسال به عنوان چهارمین سال متوالی طرح پایش باقیمانده فرآورده های کشاورزی و باغی اجرا شده است.

وی عنوان کرد: محصولاتی که از وزارت بهداشت مجوز می گیرند، دائما مورد پایش هستند بنابراین مردم با اطمینان خاطر نسبی می توانند این محصولات را مصرف کنند در صورتی هم که مشکلی وجود داشته باشد برخورد قاطع انجام خواهد شد.

محمودی خاطرنشان کرد: به لحاظ عدم کسب مجوز از وزارت بهداشت و درمان نظارتی بر روی کالاهای فله ای نداریم و این مشکل در خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام تولیدات غذایی و بهداشتی در کرمانشاه کنترل و آزمایش می شوند

تمام تولیدات غذایی و بهداشتی در کرمانشاه کنترل و آزمایش می شوند