مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 09:112019-10-15پزشكي

از علتهای ایجاد نابینایی تا راه های پیشگیری از آن


همزمان با روزجهانی نابینایان (عصای سفید ) رییس سازمان بهزیستی کشوربه ایجاد عصای سفید در 1964 در یکی از کشورها اشاره کرد و با بیان اینکه تقریبا 253 میلیون نفردر دنیا دچاراختلال نابینایی هستند گفت: - همزمان با روزجهانی نابینایان (عصای سفید ) رییس سازمان بهزیستی کشوربه ایجاد عصای سفید در 1964 در یکی از کشورها اشاره کرد و با بیان اینکه تقریبا 253 میلیون نفردر دنیا دچاراختلال نابینایی هستند گفت: تقریبا 36 میلیون نفرازاین افراد نابینای مطلق هستند که ازاین تعداد 189هزار نفردرکشورما وجود دارد که دربهزیستی پرونده اختلال بینایی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر وحید قبادی دانا صبح امروز با حضوردر برنامه زنده صبح بخیرایران، افزود: امروزه تقریبا 12 تا 13 درصد افراد کشوردارای معلولیت هستند یعنی حدود یک میلیون و 450 هزار فرد دارای معلولیت در کشور داریم که تحت پوشش خدمات سازمان بهزیستی هستند.

قبادی دانا با بیان اینکه حدود 80 درصد از مشکلات نابینایی قابل پیشگیری است تصریح کرد: بیشترین علت نابینایی،عیوب انکساری است که غیرقابل درمان است و منجر به نابینایی می شود.

البته در دنیا آب مروارید یکی دیگرازعلتهای نابینایی است که به با حرکت های خوبی که درمناطق کم برخوردار، حمایتهای نظام و دولت و با عمل های خوبی که درخصوص آب مروارید انجام می شود درکشور ما کمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از علتهای ایجاد نابینایی تا راه های پیشگیری از آن

از علتهای ایجاد نابینایی تا راه های پیشگیری از آن