مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 09:092019-10-15اقتصادي

ایران به دنبال افزایش سهم صادرات به کشور عمان


نائب رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان با بیان اینکه سال گذشته سهم ایران از واردات کشور عمان 3.

6 درصد بود، گفت: به دنبال افزایش سهم صادراتی ایران به کشور عمان هستیم و تلاش خواهیم کرد بازارهای بیشتری را در این کشور به دست بگیریم.

- شهلا عموری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی مواد غذایی و هتلداری که در شهر مسقط عمان در حال برگزاری است، اظهار کرد: هیات تجاری اتاق بازرگانی اهواز عازم این کشور شده تا نسبت به رایزنی و تلاش برای افزایش سهم صادرات به این کشور اقدام کند.

وی افزود: این هیات تجاری قرار است علاوه بر شرکت در چهاردهمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی مواد غذایی و هتلداری در کشور عمان، دیدارهایی در خصوص به دست گرفتن بازارهای بیشتری از این کشور داشته باشد و در این زمینه به رایزنی بپردازد.

نایب رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان تصریح کرد: هیات تجاری اتاق بازرگانی اهواز ضمن بازدید از بندر السویق در کشور عمان، از نزدیک در جریان فعالیت های تجاری در بازار المطرح قرار خواهد گرفت و تلاش خواهد کرد نسبت به توسعه تعاملات و ارتقای سطح کیفی آن اقدام کند.

عموری ادامه داد: همچنین به منظور انجام مشاوره های تجاری، از نزدیک با مسئولان منطقه آزاد صلاله رایزنی و گفت وگو خواهیم کرد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به دنبال افزایش سهم صادرات به کشور عمان

ایران به دنبال افزایش سهم صادرات به کشور عمان