مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 08:342019-10-15سياسي

اعمال معافیت مالی برای حامیان فرهنگی


مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل گفت: به منظور حمایت از بخش فرهنگی برای کسانی که از بخش فرهنگی حمایت کنند معافیت هایی در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، پروانه رضاقلیزاده پیش از ظهر امروز در نشستی با مدیر کل امور مالیاتی استان دیدار ضمن تشریح منابع درآمدی و هزینه های کتابخانه های عمومی استان اظهار کرد: بستر سازی برای توسعه فضا های کتابخانه ای و اجرای برنامه های فرهنگی و کتابخوانی درکتابخانه های شهری و روستاها در اولویت کا قرار گرفته و این برنامه ه به صورت مستمر در کتابخانه برگزار می شود که با استقبال مخاطبان و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی قرار گرفته است.

مدیرکل کتابخانه های استان با اشاره به نیاز این مجموعه های فرهنگی برای تامین منابع مکتوب در سطوح مختلف بویژه کتاب حوزه کودک و نوجوان تصریح کرد: در این زمینه رایزنی های مختلف با گروهها و اصناف مختلف صورت گرفته است که این امر در تامین نیاز های علمی کودکان و کودکان تاثیرگذار خواهد بود.

رضاقلیزاده  در ادامه سخنان خود با اشاره به نیاز های مختلف کتابخانه های عمومی در بخش تامین تجهیزات، توسعه کتابخانه های در مناطق مختلف و توسعه فعالیت های کتابخوانی و فرهنگی در روستا های استان گفت: در این زمینه نیازمند مساعد ت نهاد ها و سازمانهای مختلف هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال معافیت مالی برای حامیان فرهنگی

اعمال معافیت مالی برای حامیان فرهنگی