مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 08:182019-10-15فرهنگي

اختتامیه ی سومین دوره جایزه کتاب سال ایلام در آذرماه برگزار می شود


مسئول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از ارسال 60 عنوان کتاب به دبیرخانه سومین دوره جایزه کتاب سال ایلام خبر داد.

- منصور محبی در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری اختتامیه ی سومین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام، خبر داد و اظهار کرد: با پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین دوره جایزه کتاب سال استان ، تعداد 60 عنوان کتاب با موضوعات گوناگون ادبی، دینی و مذهبی، دفاع مقدس، فرهنگ و آداب و رسوم بومی محلی توسط نویسندگان، ناشران و اهل قلم، به دبیرخانه ارسال شد.

وی با بیان اینکه در این دوره آثار نویسندگان استان ایلام در همه موضوعات و آثار نویسندگان غیرایلامی با موضوع ایلام که در سال 97 چاپ شده بودند، به منظور بررسی و داوری پذیرفته شد، گفت: آثار رسیده برای داوری به خانه کتاب جمهوری اسلامی ایران در تهران ارسال شده و پس اعلام نتایج نهایی داوری توسط اساتید استانی و کشوری، مراسم اختتامیه جایزه کتاب سال استان در آذرماه، هم زمان با هفته پژوهش برگزار خواهد شد.

مسئول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تاکید کرد: آثاری که به زبان کردی و با موضوع فرهنگ بومی و محلی استان است، توسط داوران استانی داوری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه ی سومین دوره جایزه کتاب سال ایلام در آذرماه برگزار می شود

اختتامیه ی سومین دوره جایزه کتاب سال ایلام در آذرماه برگزار می شود