مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:432019-10-15اقتصادي

تحویل 23 واحد مسکونی به نابینایان و کم بینایان کاشان


رییس اداره بهزیستی کاشان از اعطای 23 واحد مسکونی به نابینایان و کم بینایان کاشان خبر داد.

- ام البنین متقی نژاد در گفت و گو با مهر، با بیان اینکه انجمن نابینایان و کم بینایان کاشان به عنوان تشکلی غیر دولتی و سازمانی مردم نهاد از سال 1383 با هدف حمایت از نابینایان و کم بینایان کاشان تاسیس شده است، اظهار داشت: این انجمن هم اکنون بیش از 630 عضو دارد.

وی با اشاره به اینکه با کمک دولت و انجمن خیرین مسکن ساز 23 واحد مسکونی تحویل تعدادی از نابینایان و کم بینایان کاشان شده است، ابراز داشت: طی تفاهم نامه ای منعقد شده بین انجمن نابینایان و کم بینایان کاشان، اداره بهزیستی و همچنین خیرین مسکن ساز، قرار شده است 60 واحد مسکونی دیگر نیز تحویل نابینایان و کم بینایان کاشان شود.

اعطای 28 مورد وام در قالب طرح خوداشتغالی رییس اداره بهزیستی کاشان از اعطای 28 مورد وام در قالب طرح خوداشتغالی به ارزش چهار میلیارد و 250میلیون ریال در سال گذشته به نابینایان و کم بینایان این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری نیز تاکنون چهار مورد وام به ارزش یک میلیارد و800 میلیون ریال به مددجویان اعطا شده است.

وی همچنین از پرداخت ماهیانه 30 میلیون ریال در سال 98 به عنوان حق کارفرما توسط اداره بهزیستی خبر داد و افزود: این مبلغ به کارفرمایانی اعطا می شود که در تامین نیروی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 23 واحد مسکونی به نابینایان و کم بینایان کاشان

تحویل 23 واحد مسکونی به نابینایان و کم بینایان کاشان