مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:332019-10-15فرهنگي

درخشش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره ملی فیلم ایثار


رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم کوتاه یک دست صدا دارد از تولیدات حوزه هنری استان از سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه ایثار تندیس بهترین تصویر برداری را گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، شریف اسلامی با بیان اینکه برترین های سومین دوره جایزه ملی فیلم ایثار دوشنبه شب در تالار ایوان شمس تهران معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند،گفت: فیلم کوتاه یک دست صدا دارد   به کارگردانی سعید کریمی فیلم ساز هم استانی به مدت 3 دقیقه در سال 97 در واحد هنر های تصویری حوزه هنری تولید شده و تاکنون در جشنواره های مختلف موفق به کسب رتبه شده است.

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: موضوع این فیلم که در مزرعه ذرتی حدفاصل  شهرهای دهدشت و گچساران فیلمبرداری شده است نیز درباره زنی است که یک دست دارد و دودختر دوقلوی او هر روز دست های  مصنوعی مادر را به مترسک مزرعه که دست ندارد وصل می کنند.

اسلامی افزود: نویسنده و کارگردان این فیلم کوتاه سعید کریمی است و دستیار کارگردان جلال مهدوی ، بازیگران  فاطمه قیصری، ماهور و ماهک شاکری ،تصویر بردار داود کرم پور، صدابردار پژمان امیرنژاد، منشی صحنه الهام یزدان شناس، عکاس فاطمه اعتباری، طراح صحنه و لباس فاطمه قیصری ، مدیر تولید داود کرم پور، تدوین و صدا گذاری سعید کریمی  و اصلاح رنگ استودیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره ملی فیلم ایثار

درخشش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره ملی فیلم ایثار